Sibelgokhan evet bir kere falan kontrole geliyorlar, ben de böyle dedikleri için gecelik de almıştım, geceliğimi giydim rahat oldu tabii ama pijama takımı da olsa sorun olmazdı. Bir de yok 3-4 takım alın değiştirirsiniz falan deniyor, ben de 3-4 takımla gittim, bir geceliğimi giydim sadece, tabii sezeryan olduğunda 2 gün kalındığı için ihtiyaç oluyor da olabilir, normal doğum olacaksa 2 paket Deepend ve bir gecelik/pijama takımı yetiyor da artıyor.