alaninannesi20 Kızlar kan testim 1962 keseyi görmek için gittim ama görünmedi bu aralıkta olupta gören olmuşmuydu ?
Dygkh alaninannesi20 canim belki erkendir kac haftalik gozukuyo bu deger hamilelikte adetin kac gun gecti bide
Narcicegi alaninannesi20 alttan muayene ile görünebilir. Karından büyük ihtimalle görünmez. Bence birkaç gün beklersen görürsün keseyi hiç telaş yapma 😊
Ececeyda alaninannesi20 canım benimde ilk gittiğimde gözükmemişti doktor 2000-3000 arası olması lazım gözükmesi için dedi zaten ilk başlarda hcg 2 günde 2 katına cıkıyor merak etme içini rahat tut allah izin verirse yakın zamanda görürsün
alaninannesi20 Kızlar son adet tarihim 23 şubat adet tarihime göre 5+5 gözüküyorum ama benden sonra son adet tarihi 25 - 28 - 30 şubat vs olanların kan değerleri benden yüksek çıkmış okuyorum.pazartesi tekrar gidicem ozaman bi sorun olmazsa 16000 lere gelmiş olurum belki görür hatta duyarım.
Ececeyda alaninannesi20 canım bak ilk kural sakın kendini diğer hamilelerle kıyaslama. Herkesin vücudu farklı herkes gebeliği farklı geçirir. Yine bak yine araştır sor ama sakın kendini üzme diğerleriyle kıyaslayıp. Ayrıca allahın izniyle görüceksin bebeğinide keseyide ins
Deri alaninannesi20 canim ben en son 2q subatda adet oldum 22 martda adet olmam gereken günde idrar testi yapdim coook silik cikdi ayni gün kan tahlili yapdim 35 cikdi 4 gün sonra tekrar kan tahlili verdim 246 cikdi kese görünmedigi icin tekrar kan testi yapdik 1 gün arayla 246 dan 616 olmusdu ve o gün mercimek nadar bir kese olusdugunu gördük hic merak etme korkma allahin izniyle hersey güzel olucak🙏🙏
alaninannesi20 Deri sizin doktorunuz çok erken görebilmiş,benimki kucuk bir şeyler görebiliyorum rahimde kalınlaşma var ama şu işte keseniz diyemiyorum dedi sen şanslısın ❤ Hayırlı olsun , sağlıkla gelsin bebişiniz 😍
Nulu Canım benimde kese görülmemişti 6+5 de gitmiştim doktora ne kese var nede rahim kalınlaşmış 🙁 kan testi yapıldı gerçekten hamilelik varmı diye 1400 felan çıktı iki hafta daha bekledik hem keseyi hem bebeği hemde kalp atışını gördük duyduk çok şükür hiç canını sıkma henüz çok erken geç döllenme olabiliyor
Deri Nulu ay ne güzel Rabbimin mucizeleri iste. Insaallah bende haftaya persembe bebisi kalpmetisini görürüm🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Candan Kizlar benimde geç döllenme 6 hafta 2 gunluk kesem gözüktü ama kalp atışı yoktu haftaya gidecem inşallah bende görürüm. 🙏🙏🙏Bebegimi
Deri Candan benim kese var ama daha bebisi göremedik doktor dedi 1 hafta 10 gün sonra kalp atisini görürüz insaallah