Gulerkyk canım benim de agrı değil de kramp oluyordu geceleri, yogurt peynir kefir vs onların emilimi bağırsaklarda hızlı oldugu için gece için yetmez, yatöadan önce süt iç dedi doktorum PROF. Sen de büyük bi bardak sütü yatmadan önce iç, belki ağrıya falan da iyi gelir