Lavin_ezra Kızlar sabah ezanıyla birlikte nisanim geldi. Pazartesi günü doktor kontrolüm var o günümü bekliyim yoksa hemen bugün gidiyim mi.Lutfen tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz 🤲
Mrv1234 Lavin_ezra canim benim nisanim gelmedi hic bilmiyorum ilk kizimda suyum gelip gittim direk ben ama nisan geldikden kimisi ayni gun icinde dogum yaparmis kimisi 2 gun icinde kimisi 1 hafta icinde bi doktorunu arayip danisabilirsin bilemeyiz belki acikligin olabilir
Zugal Lavin_ezra sancin varsa ya da suyun geldiyse mutlaka git ama sadece nişansa hemen doğum olmayabilir belirti beklemelisin
Smy01 @Lavin_ezra canım benim de nişanım gelmişti oğlumda dr um sancı bekleyeceğiz dedi ama hiç sancım olmadı herşeyi gayet normal yaptım 2 gün geçince suyum geldi öyle olunca gittim doğuma girdim. Yine de doktorunla görüşebilirsen ona sorman daha iyi olur. Sağlıkla al kucağına inşallah