Merhaba hanımlar 😊 klasik bende acaba buraya yazacak mıyım ? Diye düşünenlerden biriniz de benim 😂 Rabbime şükürler olsun banada nasip etti 🤲🏻 Bundan 4 saat önce doğum yaptım ve suanda size yazıyorum 😂 aslında benim doğumum yarın öğlen saat 2 deydi 😂 bundan 6 saat önce lavaboya girdim birde baktım ki nişanım gelmiş 😱 tabi ben şok hiç beklemiyordum 😂 astım bronşit hastası olduğum için önceden doktorumla spinal anesteziyi kararlastırmıstık zaten , dediği gibi nisanım geldi ve hemen doktorumu aradım doktor hareketlerini takip et ve hemen hastaneye git ben arıyorum hastaneyi bende hemen yola cıkıyorum dedi ❤️ Cok seviyorum doktorumu gercekten . Neyse ben sakin sakin girdim duşumu aldım ve hazırlandım eşim cok telaşeli ağladı ağlıcak 😂😂 bende de hiç beklemediğim bi sakinlik 😂 neyse geldim hastahaneye hemen yatış işlemlerim yapıldı ve 1 saat içinde doğuma aldım . Spinal anestezi olucak arkadaslar tek diceğim keyfini cıkartın 😂😂 aslaaa korkulacak bisey yoookk okadar kötü şeyler okumuştum ki az kalsın vazgecicektim spinalden amaaaa asla vazgecmeyin hem bebeğinizin doğumuna şahit oluyosunuz hemde hiiiç birsey hissetmiyorsunuz 😂 gercekten kolay ve cok güzel bir duygu Rabbim herkese nasip etsin insallah ezanlar okunuyor herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin rabbim inşallaaahhh 🤲🏻🤲🏻 Ben oğluma kavustum darısı sizlere ❤️🤲🏻