umay60 zaten onun bı süresi var diye biliyorum 10 dakikan sonrasi ise yaramıyor galiba üstünde yazması lazım daha erken bakmışsınız ama çıkabilir ben genelde bir hafta gecikmeden sonra bakmıştım böyle çizgi çıkmıştı belirsizdi kan tahlili yapınca çıkmıştı sonuç