Duygu538 Şu anda alikahyadaki hastaneye gidiyorum ama derince eğitim ve araştırma hastanesini merak ediyorum. Giden veya bilgisi olan bar mı😏özellikle doğumhane ve sancı odaları
Acrbaby Duygu538 bende alikahyadaki kadın doğuma gidiyorum aynı zamanda özelde akademiye gdiyorum .. alikahyadada var bugün gdicem hatta gebe okuluna carsamba günleri öğleden sonra oluyor .
Esilaysenur Duygu538 iğrenç yer gelme ben ilk hamile yım neymiş seni her nöbetimde görüyorum biri diyor iyi ki acil ambulans gelmedin yok neymiş seni tanıyorum bine iğrenç ya derincede olmaktan igreniyorum körfezde varsa oraya gidicem doğuma doğumhane varsa
Berkaysmom Ben gidiyorum cok memnunum gebe okuluna da gidiyorum pazartesi gunu dogumhane gezimiz vardi herkesin kendine ait odasi odasinda dusu pilates topu var temiz bir ortamdi ebelerde guler yuzluydu
Duygu538 Aaa gerçekten mi 😱şu anda alikahyaya gidiyorum daha 11 haftalıpım değiştirmemde bir sıkıntı olmaz sanırım😐 hangi doktora gidiyorsunuz peki
Duygu538 Deniz2961 aslında memnunum yani funda demirele gidiyorum. Teyzem derincedeki hastanenin daha temiz olduğunu ve odaların daha rahat olduğunu söyledi bende merak ettim. Ulaşım açısından da derince daha kolay sanki
Deniz2961 Duygu538 bn nrmlde ozle gdyrm deneyim.dedim bnle brbr muayne icerde iki.kdn dha vrdi birinin thll snclrni bkti dgrnn tahll istedi bebge bkti ama sdce kndi gryr sz gormuyrsnz
Duygu538 Deniz2961 keseyi ilk gördüğümüzde ultrasonda gösterdi ondan sonra kalp atışını duymak için gittiğimde göstermedi ama kasıtlı olduğunu sanmıyorum bakabilir miyim desem gösterirdi. Bazı doktorlar 2 3 hasta birden alıyor ama funda hanımda karşılaşmadım öyle
Deniz2961 Duygu538 cok ygnlr ondn blkide kan idrr istemsti bnde kn alma yernde calisanlr hep stjr kimse bkmuyr hrkrs kndi hvsnda bilmiyrm cok klablk br dvlt hstnsi
Duygu538 Deniz2961 bana hiç stajyer denk gelmedi hatta en çok kan verirken rahat olduğum yer diyebilirim.
Deniz2961 Duygu538 bn farabi devlet hstanesne gtmstm oda devlt hastnesi ama ozel gbi hem temzlk hem.persnl dvrnslri vs
Duygu538 Berkaysmom bende betül hanıma gitmek istiyorum. Hangi günler orada ve eğer internetten sıra alamazsak sabah erken gidip sıra alabiliyor muyuz