Regenesis max benimkide. 24 haftalıkken başladım bende. Doktor balık ta yemelisin yanında demişti hap bile tek başına yeterli değilmiş. Beyin sinir hücreleri anne karnında gelişimini tamamlıyormuş ve omega bunun için cok faydalıymış. Ben yiyemedim balık ama hapını içiyorum. Bebegimi o gun iden sonra göremedim daha 28 oldum. Kilosu falan nasıl hiç bilmiyorum