Bana ayrılan sürenin sonuna geldik 🤪
Sabah 8 de yatışım olacak nasipse
heyecan korku ilk doğum heyecanı hersey var ama biliyorum ki sonu cok güzel 🙏🏻
insallah sağlıkla hayırlısıyla kavuşurum kızıma 😇
duaniza talibim 🙏🏻 Rabbim herkese nasip etsin insallah bu duyguları ♥️