Caglass Ayra020 Bi yandan zaman geçsin kavuşalım bi yandan da geçmesin ayrılmayalım diyorum çok çok karmaşık 🤦♀️🤦♀️ Kasılmalarım fazlalaştı doğum korkusu sardı beni 😅😅
Akurt Ayra020 34 haftaligiz bizde en son bebegim donmustu normal dogum dusunuyorum doktorumuz deneyebiliriz dedi bu hafta kontrolum var bakalim nolcak :)
Ktprk Ayra020 33+2 haftalık olduk pazartesi doktor kntrlüm var evde bunaldım memleketteyim annemlerde eşim yok yanımda sıkıntı stres herşey üst üste hayırlısıyla zaman bi geçseydi yavruma kavuşunca rahatlarım inşallah 😊
Tgbkcygt Ayra020 33+6 yız el ayak şişmesi bel ağrısı gerçekten son zamanlar çok fena herkes diyordu ama inanmıyordum zamanda geçmiyor sağlıkla gelsin bebişler🤲
serifeismetalper 34 haftaligiz bizde. Son zamanlarda hastaneye gittinizmi kontroller nasıl gidiyo alttan muayene mi ettiler nstye girdiniz mi. Doğuma karar verdiniz mi normal yada sezaryen. Doktorunuz ne diyor. Malum ortalık karışık ben korkudan çıkamıyorum evden
Mavi_Eslina serifeismetalper Ben 2 Hafta Önce Gittim Ikinci Doğum Olduğu İçin Sezeryan Zaten Birinci Öyleydi O Yüzden 3 Mayıs Dedi 17 Nisanda Tekrar Gidicem Bakalım
Ayra020 serifeismetalper doktorumun daha randevu sistemi açılmadı virüsten dolayı sanırım 🤦🏻♀️ İlk defa giricem bu gidişimde 17 sinde inşallah alabilirsem randevu gidicez
EbruCnr serifeismetalper Salı günü 34. Haftamdı doktora gittim Normal muayne etti. Bi sıkıntı yok çok şükür erken Doğum riskimde olmadığı için 37. Haftada gel dedi. Rapor almam gerekiyor çünkü. Normalde 2 haftada bi kontrol olması lazım ama virüsten dolayı sıkıntılı olmayan hamileleri ayda 1 çağırıyorum dedi. Nst 37. Haftada olacak. Alttan muayne zaten sezaryen diye yapmaz. Benim ilk doğumum sezaryen olduğu için buda öyle olacak. Sezaryenide 39 haftada alıyorlar genelde. Hepimiz tedirginiz ortamdan dolayı. Gittiğimde 2 kişi normaş doğumu beklemeyip sezaryenle bian önce doğum yapma düşüncesindelerdi. Hatta bi çift imza vererek 36. Haftalık sezaryenle doğum yapmış.
songul_onur serifeismetalper benim doktorum 29.haftadan beri nts ye alıyor ama henüz konuşmak için erken dedi
89Kbr Tamam herşey olacağına varır ama “Nolcak ?nasıl olcak ?”diye evde dolanıp duruyorum bi hunim eksik😩😩 artık istemsiz bi şekilde migrenim tavan yapıyor..
nuraysenur 33 haftalığız 7 sinde kontrol var. Valla heycanlansam mı korksam mı bilemiyorum zaman yaklaştıkça. 🥺
Ayca517 nuraysenur bende 34 haftaligim en son 31 haftalikken gittim kontrole gitsem mi gitmesem mi kararsizim🤯
Mrvm005 Normalde bu hafta kontrolumuz vardi doktorumuz hareketler normalse erteleyebilirsinix dedi. Ben corona dan dolayi danistim da durumu o yuzden. Normalde biseyim yoktu ama bugun ara ara hafif bel agrilari vurmaya basladi. Yarin detayli temizlik yapip besigini kurayim diyorum. Tabi hastane cantamiz da hazir degil eksikler var disari da cikamiyoruz internetten de bakmak istemiom bilmiom napacaz 🙈🙈🙈 yaklastikca strest basliyor annem de gelemez heralde nasil yapcam dogumu bilmiom yaa Allah kolaylik verse de zor olmadan dogum yapip annemlere gitsek hemen hastane cikisi diyorum
Glsm3553 Mrvm005 benim doktorumda 36. Haftada gelirsin dedi ama daha besigi dolabi bile gelmedi ki kiyafetleri yikayip cantami hazirlayayim ne yapicam bilemiyorum🙄
Loresima3 32+0 olduk biz de, sabah rapor için kontrole gideceğim. Sezeryan istiyorum, sizce artık doğum için konuşma vakti gelmiş midir?
Ayra020 Loresima3 doktor kontrolünüzde sizinle Doğum hakkında bilgi verecektir ama kolay kolay sıkıntı olmadığı sürece sezeryana almıyorlar 💆🏻♀️
Sny1305 Loresima3 bizde bugun 32+0 Yarin rapor iciin gidecegim ben de hic dogum konusmadik umarim konusuruz bu sefer bir de kendi doktorum iziinde virusten dolayi baska doktorra gidecegim cok ters bi zamana denk geldik dogumda sartlar daha da zor olmaz insallah
Veravera 33+2 yiz bizdee cuma günü kontrolmüz var bir önceki kontrolde doğumu son haftalar konuşcaz demişti doktorum 🤷🏻♀️ ama heyecan dorukta, ziyaretci alınmaması durumu var tek refakatçi oluyormuş, bakalım neler olacak o güne kadar merakla bekliyoruz
Drykmsl 32+4 olduk. 36 - 37 hafta arasında sezeryan olucam ikiz gebelik oldugu için. 26 Nisan 5 mayıs arası 🎈
Ayra020 Ktprk inşallah canımm 🙏🏼 Rabbim tüm hamile kardeşlerimin sağ Salim tez vakitte kolay Doğumla yavrularına kavuşmayı nasip etsin bu coronadan dolayı biraz kasıyorum kendimi birde erken Doğumdan korkuyorum hastaneye de gidemedik daha randevu sistemleri kapalı baktırmak istiyorum çok
Akurt nuraysenur bana olmuyo canim benim bu aralar kasilmalarimla mide bulantim oluyo. Her kasilmam oldugunda midem bulaniyo felaket bi sekilde
Ayra020 Akurt evet benimde bulantılarım tekrardan başladı ve bel ağrısı adet ağrısı gibi hafif kasılmalar yaşamaya başladım çocuk çok baskı yapıyor rahimim de hissediyorum artık sizde de oluyor mu diyorum bu çocuk çıkıcak heraldr 😅🤭 vaktinde gelsinler inşallah sağ Salim de
Loresima3 Ayra020 ölü doğum yaptım geçen yıl ve çok kötü bir tecrübeydi. Bir daha yaşayabilecek psikolojim yok maalesef…