Erbualp Raziye26 aynı durum bende de var dr 13 de kontrole gidicem ve tarih inşallah o zaman netleşecek . Bi 15 diyoruz bir 20 bi 29 😂😂😂😂 anlamadım gitti bu durumu . Ama oğlum bu ayın sonunu beklicek gibide durmuyor
Raziye26 Bebişleriniz doğum kanalına girdi mi? Bir de kızlar ben 36+3 haftalığım şuan ve suyumun fazla olduğunu söylüyorlar şeker ölçümü yaptılar ama temiz çıktı kötü bir şey çıkar mı korkuyorum :(