Gizem_18 Kızlar çok karışık duygular içindeyim ikinci gebeligim ve cuma gunu ameliyatim var bir yandan corona bir yandan 6 yaşında oğlum var onu bırakıp gitmek filan sizlerde durum nasıl teselli verin
Aydeniz09 Gizem_18 Canım stres yapma Allah’ın izniyle ne güzel kavuşacaksın yavruna. Biz henüz 5 aylığız 6 ya yaklaştık sanki zaman hiç geçmeyecek gibi geliyor . Keşke bende cuma günü doğum yapacak olsam😅 Hiç üzülme o minik tatlı varlığı kucağında hayal et
Gizem_18 Aydeniz09 😊önce zaman hiç geçmiyor ama son günler çok hızlı inşallah sizde sağ salim kucağınıza alırsınız evladinizi🙏