Girlpapatya Ben de kimyasal gebelik geçirdim canım ve 2.ayımda hamile kaldım. Aynı sekilde aşırı gaz, kasıklarımda arada sancı ve adet olucakmış gibiydim sürekli adetime yakın kuyruk sokumu ağrısı oldu benim ilk hissettiğim belirtiler bunlardı ayrıca çok duygusaldım gülüncek şeylere bile ağlıyordum. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤗