medine02
20 martta ikinci sezeryanımı oldum canım . Normalde benim doktorum 39 dan önce almam demişti ama 38+0 da kontrole gitmiştim nst de iki tane 100 lü sancı çıkınca artık alalım .2.sezeryanda böyle kasılmaları görünce alıyoruz rahim yırtılması olmasın diye dedi hemen sezeryan oldum. Genelde 38-39 da alıyorlar 2. Sezeryanı.