Hamile kalmak isteyen arkadaşlarıma deneyip faydasını gördüğüm ve yapılınca zararı olmayan deneyimlerimi yazmak istiyorum :
Kürtajım olduktan sonra her ne kadar üzülsem de folic asiti bırakmadım hatta bi paket b12 li olan folic asiti içtim .
Sağlıklı beslendim yürüyüş yaptım ağır kas yapan spor yapmadım ve özellikle protein ağırlıklı beslendim eşim de öyle .
Doktorum kistimin olduğunu zararsız olduğun söyledi ama ben yine de 15 gün soğan kürü yaptım
Bu arada eşime keçi boynuzu özü aldım 2 kavanoz bitirdi 😊
Soğan kürü bitince incir kürü yapacaktım üşendim omun yerine bol bol incir ve hurma yedim
Her gün Avakado tükettim ( faydalarını mutlaka araştırın )
Asla takvim hesabı yapmadım bu beni strese sokuyordu afedersiniz adetim bitti yumurtlama hesabı demeden 2 günde bir gebelik çalışması yaptık ve özellikle 12-14-16-18. Günlerde kalkmadık yataktan ve ertesi gün duş aldım .
Bu Arada doktoruma sorarak korunmayı bırakınca aspirine başladım kan pıhtılaşma sebebiyle 2 kaybım var çünkü
Adetime 2 gün kala kan verdim sonra 2 gün sonra tekrar kan verdim ve hemen iğneye başladım
Çok şükür bugünlere geldim ve hep dua duadır ettim allah çok büyük hepiniz hep dualarımdasınız sizleri seviyorum 😘