Bende oraya gidiyorum ilk günden beri bir sorun çıkmadığı taktirde orada doğum yapacağım, benim doktorum nagehan hanım memnunum kendisinden sağolsun. Doğum konusunda da şunu söyleyebilirim benim arkadaşım orada doğum yaptı ebeler yaptırıyor ama doktorunuz da gelip kontrol ediyor ki genelde her hastanede böyle diye biliyorum. Özeller başkadır tabi bilemem.