TgceAyaz Irem_67 ben de gebelik istediğimi söyledikten sonra 1 ay kullandım ve bıraktım doktorum öyle önerdi . Yumurtalıkların dinlenir , daha iyi olur dedi . 1 ay içtim bıraktım ve hemen hamile kaldım . Şu an 35 haftalık hamileyim .
Kelebekkk34 Irem_67 yasmin gebelik olmaması için ve adet düzenlemek için veriliyor, belkide adet düzeninizi düzenleyip yumurtlama dönemini belirleyebilmek için vermiştir
Nihanus Irem_67 bu doğum kontrol hapı bende çok sivilce yapmıştı kimisindede tüylenme yaptığını duymuştum
Sevoeco25 1 ay kullandım sonra adet olmadim hamile kaldim 2 aylık bebeğimi düşürdüm oluyo doktor veriyo korunmuyosun zaten içerken sadece kisleri temizliyo