Hatice_ceylan Pinarasmin 36.4 olduk bızde hatta bu gece 36.5 olcaz geliyor oğlusum minnagım ❤️❤️❤️❤️❤️ Sizin bebeğin durumu nasıl kılosu falan ?
Pinarasmin Hatice_ceylan cok şükür iyiz kilosu da iyi haftasina gore minigim biraz bizi korkutmustu kilo konusunda ama sukurler olsun düzeldi 😍
Giz4110 Pinarasmin daha 13 haftalığız miniğimle zaman çok yavaş geçiyor sanki, bir an önce ben de 30lu 40lı haftaları görmek istiyorum inşallah🙏🙏🥰
ebrutuna Giz4110 inanır mısın hiç bilmiyorum 😓 Ben çok çok zorlanıyorum bazı konularda Allah yardımcımız olsun inşallah ❤️ Çabucak hayırlı bir şekilde geçsin ve gelsin bebişlerimiz 😘❤️
Giz4110 ebrutuna amin inşallah🙏🥰🥰 yaz mevsimi de beni korkutuyor bunaltıcı sıcaklarda karnımız burnumuzda olucaz 🤯 hemen sonbahar gelsin sağlıkla kavuşalım minnaklara 💙