Kbraltn Kontrole gittiğinde doktorunuz söyler size de bana bilgilendirmeyi bizzat doktorum yaptı çünkü.. Gittiğimde yine Bilgi alırım ben 37. Haftaya giricem bu kontrolde eğer çok büyük bi şikayetin yoksa gitme 35. Haftada Nst bağlamaya başlıcak seni zaten Benim kontrollerim sıklaştığı için mecbur gidiyorum