merhaba hamişler
17 haftalık hamileyim ve bi kaç haftadır inanılmaz derecede şişiyo karnım sadece akşamları. gaz sancısı başlıyor. ne bir şey yiyebiliyorum ne rahat nefes alabiliyorum. ilk hamileliğim de hiç böyle sıkıntılarım olmamıştı. aynı şekilde yaşayan var mı?
üstelik bebekleri karınlarında vefat edenleri de okuyunca hemen hemen hepsinde aşırı şişkinlik oluyormuş. hemen aklıma o geliyo. daha zaten hareketlerini de hissetmediğim için panik de oluyorum.