Kizceler bilen bilir sabah sancılarım icin post açmıştım ilk sancım 5.34 de idi ve nişanım geldikten sonra sancılarım başladı her neyse 7-8 dakikada bir geldi ilk önce sonra 3-4 dakika da bir gelyordu snra tekrar 7-8 dakika oluyordu gel zaman aksam 5 ettik esim artik dayanamiycami söyledi ve hastaneye geldik acilden giriş yaptım bu arada 39+3 haftalıktık
dogum katına aldılar direk açıklık kontrolu yaptı dogru söylemek gerekirse canımdan can gitti neyse 5 cm açılman var guzel ilerlemişsin fakat ikinmissin bebegin kafasi sismiş dedi neyse beni giydirdiler filan nstye bağladı gelip gidip kontrol ediyor eliyle tabi o beni olduruyor her ebe aynisi degil tabi korkutmayim baska ebe kontrol edince o kdr acımadı canm maksimum yarım saat gecti aradan bebek kalp atışları düşüyordu doktorumu aradılar direk sezeryan dedi beni hazırladılar ama ben narkozu yiyene kadar hala sancı çektik berbat biseydi kendi adıma konuşuyorum asla devamını getiremezdim sanırım 5 de girdigim dogum haneden 17.50 de oğlumu çıkarttılar o kdar minikti ki dedigim ilk kelime cok küçük oldu doktorumda sen büyüteceksin iste dediler oğlumu aldıktan sonra 15 dakika kadar benim
diikislerim sürdü sonrasında yoğun bakıma aldılar 6 saat yeni odama geçtim ve tek sorunumuz suan oğlum meme tutmuyor mama vermek zorunda kaldık
uzun oldu ama benim basımdan gecenler bunlar 20 saatlik tecrubeme dayanarak kesinlikle çantanıza kısa kollu badi veya pijama koyun
Kendinizi asla şartlandırmayın normal diye ikiniz icin hangisi iyiyse o olsun oğlum ultrason da en son 2950 çıkmıştı 2700 gram 50 cm dogdu gercegi isterseniz o sanci aninda gözünüz kimseyi görmüyor esimi bile kovduğumu hatırlıyorum 😁
uzun lafın kısası 12 saatlik sancı sonunda mecburi sezeryan olduk 🤷♀️ Nasip kısmet güzel anneler darısı isteyen herkesin basına