Merhaba bayanlar
Bugün kontrolüm vardı son adet tarihini hatırlamadığım için hep Bi aksaklık oldu haftalarda ayrıntılı ultrasona göre 33+2haftalığım ama her kontrolde oğlum önden geliyo dediler farklı doktorlar bugün doğum yapmaya karar verdiğim doktorum 35+ 2dedi nst de de küçük Bi sancı çıktı 2600 gr bide oğlum benim ve eşimin boyu uzun doktor bundan kaynaklanabilir dedi ama kafam iyice karıştı ve 1 mayısa verdi randevuyu normalde 15 günde Bi gitmem gerekmiyor mu virüs den dolayı çıkma dişarı dedi yolladı ben bu işten bişey anlamadım. Uzun boylusun die önden geliyo diyen ve başına böyle Bi durum gelen var mı ilk hamileliğim ve çok acemiyim 🙈