Kk39 benim ilk Kızımda hiçbir sıkımtım yoktu hastalıkta yoktu ama ben hiç yürümedim hatta eşimle ilişkiyede girmedim birşey olur diye korktum ama doğumum normal oldu. Kızım 2800’dü küçüktü ama suni sancı ile doğum yaptım dikişimde yoktu. yine hamileyim İnşaAllah Buda diğer Kızım gibi normal doğum ve dikişsiz olur