sen15 Çok korkuyorum hastane ye gitmek ten sağlık ocagına kayıt için onu bile yaptırmaya gidemiyorum sizce ne yapmalıyım 😯
Tsknaltunts sen15 canım bu dönemde bencede gitmemelisin Allah’ın izniyle acil bişey olmadığı sürece gitme bence bende gitmiyorum kontrollerime herşey Allahtan şuan riskli ortalık düzelince gidersin inşallah 🤲 tabii sen bilirsin yine de 😊
ags sen15 az evvel ben de benzer bir başlık açtım. İnsan arada kalıyor. Ben şehirdışından gidiyorum üstelik. Hastaneye değil ama doktorun muaynehanesine gidiyorum. Daha evvel kaybım olduğu için çok arada kaldım. Bakalım doktorla da konuşacağım
Aysegul33 sen15 b3nde gidemiyorm ya once coknuzun gelirdi iki muayene arasi catlardim gitmek icin simdi korkumdan gidemiyorm 5 hafta olacak ya 😣
Mucizem7 sen15 benimde 6nisanda randevum fakat gidicem tüm.onlemlerimi alıp gidicem bence gidilmeli kızlar tabi tercih sizin ama ben gidicem bebgimi merak ediyrm açıkçası.
sen15 Tsknaltunts hasteneler daha tehlikeli ya geçen bir tanıdığın kardeşi gitmiş ve şuan covid 19 olmuş. Bebeğin cinsiyeti için bile gidemiyoruz çok büyük bir sınav bu.
Davetsizmercimek Özel hastanelerde yok diyordum gittiğim hastanede virüsten yatanlar varmış . Öylesine şok oldum üstelik vermem gereken tahlillerim vardı.
sen15 Davetsizmercimek özel devlet fark etmiyor artık sağlık ocağı bile ne olduğu belli değil çok yaygın virüs bu nasıl geleçeği belli değil. 😑
Aysgldmrbs Benimde yarın kontrolüm var ama 1 hafta daha erteliyorum korkuyorum çünkü istanbuldsyım ve çok tehlikeli vaka çok 😞
berra227 sen15 bende 2 hafta evvel gittim. 2 yada 3 hafta sonra gitmem lazım. Endişe korku telaş.. Rabbim korusun hepimizi
Tsknaltunts sen15 sen15 evet sınavdayız Rabbim korusun hepimizi geçsin şu günler hayırlısı ile gidilir inşallah🤲
Sabirsiz_Anne Şuan 37+1 im erken doğum riskim olmasına rağmen korkumdan gidemiyorum sancım kasılmam ve ağrılarımda var ama çok siddetlenmedigi sürece gitmeyi düşünmüyorum tedbir bizden takdir Allahtan 😔
Nefesimmom 21+4um en son 16da görmüştüm korkudan gidemiyorum ayrıntılı usb içinde zaten devlet sıra vermiyor 🤷♀️ haliyle risk vakaların %60 ist da