Pnrr06 Nasip olursa öyle düşünüyorum fakat doğum ücretleri hakkında bir bilgim yok. Ben riskli gebelik geçirdiğim için sıkı kontrol ediyor sağolsun. Ahmet hoca da yapıyordur mutlaka ama bence doktor olarak belirleyecekseniz doktorunuza güvenin o ne derse onu yapın. İlla sezeryan diye zorlamayin.Kızılay Hastanesi’nde yapıyor doğumları vs sadece onu biliyorjm fakat ücreti muayenehane ye ödeniyor. Gittiğinizde sorabilirsiniz her konuda yardımcı olur☺️