Nesli09 Hanımlar iyi geceler şimdiden hepinize teşekkür ederim. Bu benim ilk hamileliğim 35+6 dayız artık zaman daralıyor malum heyecan da artıyor son bir kaç gündür genital bölgemde batma hissediyorum çok acıyor en son dün gece uykumdan uyandıracak kadar bir acı hissettim bu durum yalancı sancıların belirtisi midir ? Fikri olan var mı sancı geldiğinin başka bir belirtisi var mıdır sizde nasıl oldu ?? @@
Zuleyhaaslan Nesli09 bende burda durayım 🤦♀️ 39 haftadayım mtsde flan sancım yok ama bu akşam sağ tarafımda bi cızlama şeklinde agrı gibi birşey oluyor sancımı anlamıyorum da bekliyim bakalım 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ İlk acemilik ne zor ya Ayrıca canım benim o vajina baskısı acısı hep oluyordu halen de oluyor yürüme flan zor 🤦♀️
hunilimom Nesli09 merhaba gerçek sancılarını ayırt ediyorsun bu konuda icin rahat olsun sancı geldiğimde aha diyorsun evet haklilarmis çünkü belden kasiklara doğru bir ağri oluyor belin agriyor felan zamanı geçtikçe şiddeti artıyor süresi kısalıyor duş alınca geçmezse doğum sancısıdır yalanci sancı gelir uzun süre sonra birdahaki yoklar seni ama sidderi hep aynıdır
begumseker Nesli09 benim de en korktuğum konuydu anlar mıyım anlamaz mıyım sancı olduğunu diye, Merak etmeyin anlaşılıyor:) Kasık bölgemin regl sancısı gibi gerilmesiyle oldu benim sancı ve belli aralıklarla oldu düzenli. Sürekli aynı ağrı giriyor ve düzenli bir zamanla oluyor
HcA Zuleyhaaslan bende 37. Haftamın içindeyim bazen kasıklarıma çok ağrı sağlanıyor ayakta duramayacak kadar bebek yer yapıyor kafasına dendi sizde de öyle oluyor mu bu doğumun yaklaştığına mı işaret ?
Nesli09 Evet ilk acemilik gerçekten zor heyecan bir yandan ne yapacağını bilemiyorsun Vücutta ki değişimlere ayak uydurmak zor, 😒😒senin daha az kalmış Allahım hayırlısı ile bir avazda kurtulmanı nasip etsin inşallah sağlıkla al bebeğini kucağına🤲🤲☺️
Cemredeniz1907 Bende 37 haftalığım valla bende bunun merakındayım. Bazen cok ağrım oluyor tamam bu sefer geliyor galiba diyorum ama sonea geçiyor 😂
Nesli09 Cemredeniz1907 ben daha o kadar şiddetli bir ağrı hissetmedim ama bakalım 😄 belki ilerleyen haftalarda
Cemredeniz1907 Nesli09 bazen cok şişiyor karnım semsert oluyor adet ağrısı gibi bir sancı vuruyor karnıma belime ama sonra geçiyor sanırsam yalancı sancı dedikleri bu oluyor 🤷🏼♀️
burcukavci ben ilk dogumda sanciyi anlamadim ama sol kasiktan ayaga kadar bir agri oluyor yurusende uzansanda gecmiyor sanci oymus birde mukus gibj beyaz akinti olmustu oncesinde oda nisanmis ben bunlari dogumdan sonra ogrenmistim
burcukavci Cemredeniz1907 gecmeyen sanci gercek sanci oluyor ne yapsanda gecmiyor benim sol kasigimdan ayagima vuruyordu ama ilk gebelik olunca anlayamamistim tabi🤔
burcukavci Nesli09 insAllah istedigin gjbi gecer dogumun hepimizde sag salim aliriz yavrularimizi kucagimiza🤲🤲❤
Esrayy Bizde 38+5olduk dün gece adet sancısı gibi bi sancı vardı belime vuruyordu ama yalancıymış doğum sancısı hiç gecmeden şiddetleniuormuş
Zuleyhaaslan HcA evet bebek baskı yaptığı için oluyor o ben baya zorlanıyorum o konuda dinlenirsem iyi de yürürken Of 😐
burcukavci HcA benim sabah basladi onemsemedim oglen toplu igne basi kadar kan gordum camasirda sonra hastaneye gittim 4 santim aciklik vardi 2 saatte 8 santim oldu saat 2 de gittim aksam 6 da sezeryana aldilar
Nesli09 begumseker zaman daraldıkça iyice heyecan yapar oldum acaba sancılarım olacak mı normal doğum yapabilecek miyim diye düşünmekten kendimi alamıyorum umarım her şeyin hayırlısı olsun ve teşekkür ederim Sana da 😊
HcA Zuleyhaaslan benim anlık oluyor olduğum yerde kalıyorum geçene kdar hiç hareket edemiyorum.. dinlensemde dinlenmesemde aynı şiddetle geliyor :/ acaba yavas yavas doğuma mı yaklaşıyorum :) 39 40 ları beklemek istemiyorum çok :/