Serengdk Sol uterus arter de S/D oranım yüksek çıktı. 21 haftalık gebetim bugün organ taramasına gittim orda çıktı doktoruma danıştım aspirin kullanmamı önerdi ne demek bu internette çok farklı şeyler yazıyor beni lütfen bilgilendirin 🙏🏼😔