1Aysnr valla bende onceden reflu vardı aşırı yanmalarım oluyordu hamıle kaldıktan sonr bu 2,3 katına cıktı.artk yemek borum dahıl agzıma kadar yanıyordu.suyu birde az ıcıyordum.sonra doktoruma anlattm bu sekılde 5 kutu rennie duo şurup yazdı.gunde 3 kez al 1 kaşık dedı.suyuda her yemekten sonra 2,3 bardak ıcıyorum artk.mide yanmalarım kalmadı.yemekten sonra su ıcmek gercekten cok rahatlatıo.eğer benım gıbıysenız tabı.dun gece yanmayla uyandım,ılaç aldım yattm.gectı.