Cileklina 18+2 haftLik hamileyim idrara giderken sanki bebeğim kasiklarimda sanki dusucekmis gibi hissediyorum kasıklarıma ağrı vuruyor idrar yaparken sık sık değil ama arada bir oluyor benim gibi olanlar vardı acaba teşekkür ederim
Sara Cileklina Bence mutlaka doktora soylemek gerek.Cunki oyle bisey hiss etdiginde rahim boynunda problem ola bilir bence git bi doktora
sercen Cileklina cnm bende de oluyo bunu ben sormuştum 11 haftalığım bana baskı yaptığı için olduğunu ve idrar yolu enfeksiyonu vardı ondan olduğunu söyledi seninki biraz daha bebiş büyük cokk korkma ama doktora sor genede
Cileklina sercen canım bende de 13 haftalikken enfeksiyon vardı bol su içerek attım şuan yok öyle problemim ama çok endişeleniyorum sanki Allah korusun bebeğim dusucekmis gibi 😞
sercen Cileklina bende 11 haftayim b3nde de iki hafta once cikti az su iciyodum ama monurol toz verdi bide 5 serum verdi bana artik gunde 2 buçuk su kesin içiyom inşallah geçer ama bence enfeksiyondan korkma