Herşeyim normaldi. Bir pazar sabahı suyum sızmaya başladı. Sancı yoktu.Evimde sakince hazırlandım temizlendim2 saat sonra hastaneye geçtik. Malesef sezeryancı bir dr nöbetçiymiş ogün. Ben 24 yaşında ve bilinçsizdim. Bana suyun gelmiş sez dedi. İstersen sabah kendi doktorunu bekle ama bebek susuz kalır dedi. Burda 6 gebe var 5 i sez. Dedi. Ben düşüneyim derken imzalamam için kağıtlar getirdiler. Bende bişey olmasın diye kabul ettim. Ne öncesi ne sez. Sırası zordu. Ama hastaneden çıkıp eve geldiğimde zordu.
(detaylara inmiyorum)
1hafta sonra geçti. 2 . Bebeğimi normal düşünüyorum inş.