Minikmucizemizz Ya herkeste aynimi illa gögüs hassasiyeti olmak zorundami olduysa ne zaman başladi bilgilendirirmisiniz regli geçtikten sonrami öncemi 🤷♀️
ZEhrA_94 Minikmucizemizz bende önce başladı hatta kararma oldu ben anlamdım annem söyledi göğüs ucun kararmış hamile olblirsin dye pek takmamıştım ama evet hamileymişim 🤗
Tugce1803 Minikmucizemizz Olmak zorunda değil, olunca da illa gebelik olması da gerekmiyor. Geçen ay felaket göğüslerim acıyordu hamile değildim. Bu ay da hiç acımıyor yine hamile değilim.
zeynepdemirtaserol Minikmucizemizz benim yek hamilelik belirtim göğüs hassasiyetiydi. İnanılmaz şekilde sızlıyordu. Dokunamıyordum o derece. Reglim de gecikmişti. Sonrasında Gittim test aldım pozitif çıktı😇
Minikmucizemizz ZEhrA_94 benim reglime 3 gun kaldi kasiklarim ve belim agriyo goguslerim hassaslasti ama bunlar zaten hep oluyo o yuzden sordum senin baya erken olmuş demekki hamile degilim ☹
ZEhrA_94 Minikmucizemizz yok ya bu dediğim 2 gün önce falan bende de oluyordu ondan takmadım ama kararma olmuş onuda annem fark etti
Minikmucizemizz Tugce1803 benimde etrafimda kim varsa çok feci gögüslerinin acidigini soyluyolar burdada okudum bi kaç kez herkeste farklilik gosteriyo o zaman