setenay-92 Keremeral günde 4-5 sefer hıckırıyor sayıyorum bazen 20 tık tık bazen 30 tık tık üst üste. Normalmiş ama hıckırık su yutuyorlarmış doktorum korkma demişti ☺️
Nazanesila Esme 27 28 haftalarda bende anlamiodm ama 30.haftada artk hisettiqimn hıçkırıp olduğuna eminim biraz derinden qelen ritmik hareket kalp atışı qibi ☺️
Pnrkcyr Esme bebeğim baş geliş pozisyonunda o yüzden hep aynı yerde kafasının olduğu yerde hissediyorum kasığımda. 4-5 dk sürdüğü oluyo böyle ritmik bir şekilde hafif hafif. Tekmeleri kadar sert değil🙂
Pnrkcyr Esme bir de ben şuan 37 haftalığım 30. Haftalardan somra hissetmeye başladım öncesinde anlamıyordum
Zeroart Haftadayım bazı günler ⅔ kere oluyor bende de,bir dk sürüyor. Ciğerleri gelişiyormuş hıçkırıkla👍🏻
Busekayapt Esme canim bende once cok sasiriyodum nasil anlasiliyo diye ama cidden buyuk insan hickirigi gibi karninin belli bir yerinde 10 20 dk arası pit pit atiyo tekme gibi acıtmıyo ayni yerde uzun sureli kucuk atmalar oluyo