Tugrul12_ Benim doktorum da aksine kesinlikle kesmememi söyledi. 7 aylık olana kadar emzirebilirsin demişti, hatta sonradan da emzirebilirsin ama senin açından kesmen gerek dedi. Şimdi 15 aylık oğlum var 21 haftalık da hamileyim ve emzirmeye devam ediyorum