Havuz çok geçmiş olsun geçen haftada ben çok kötü grip olmuştum ve öksürüyordum ve benim gribim 1 ay geçmez o derece şimdi hamile olunca ilaçta alamıyorsun yandım dedim tavsiye üzerine zencefil ve balı karıştırıp her akşam bir çay kaşığı yedim çok şükür kesildi grip içinde vücuduma limon ve karabiber sürdüm uyudum o beni güzel bir terletti ilaçsız 3 günde iyileştim tavsiye ederim 😊