Arkadaşlar selam
Bugün doktora gittim 39+3 günlük hamileyim. Pazar günü doğum haftam doluyo ama hala ne sancı var ne açılma. Normal doğum istiyorum bide. Doktor pazartesiyi bekleyelim gelmezse suni sancıyla doğumu başlatalım istersen dedi. Ama istersen 1 hafta daha bekleyelim belki kendi gelir dedi. Riski de var irileşirse kordonu dolanır kakasını yapıp yutabilir senin kararın dedi. Bende pazartesi başlatalım o zaman sancıyı dedim.sizce ne yapayım 40. Haftadan sonra bekleyeyim mi yoksa başlayayım ı? Daha fazla da beklemek istemiyorum ama çok kararsız kaldım. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙄🙈