Elifozmen33 Hanimlar ilk hamileligim ve ozele gittim doktor degisik degisik testler istedi pahali da tutuyor cevremdeki hamilelere sordum istememisler acaba hastaneye parami kazandirmaya calisiyor bir bakar misiniz
Busradonmezus Elifozmen33 özelde oyle test çok isterler tabi. Ilk hafta kan ve idrar testi verilir. Devlette yaptir sonuçlarını kendi özel doktoruna göster
cocukgelisimcielmas Elifozmen33 sağlık ocağında yapılanları orda yaptırınız bende baya ödedim ama uğraşmamak icindi
Busratm Elifozmen33 Eğer tahmin ettiğim testlerse rubella, toksoplazma vs. Bunların yapılması gerekiyor. İsterseniz devlette de yaptırabilirsiniz. Şahsen ben öyle yaptırmış ve doktoruma sonuçları haber vermiştim.
Elifozmen33 ElifOncul abo+ rh tayini - toxopzlazma lg m ve g - Hbs ag - rubella lg m ve g bunlari istedi anamurdayim saglik ocaginda yapilmiyormus devlette de ya mersinde ya anamurda yapılıyormuş
Elifozmen33 Sedley abo+ rh tayini - toxopzlazma lg m ve g - Hbs ag - rubella lg m ve g bunlari istedi simdi 9 + 4 um gittigimde 8 +5 tim
Elifozmen33 Busradonmezus ilk hafta yaptirdim saglik ocaginda aldim sonuclari goturdum eksikler var dedi tamam dedim baktım bunlari verdi abo+ rh tayini - toxopzlazma lg m ve g - Hbs ag - rubella lg m ve g bunlari istedi saglik ocaginda yapilmiuormus
Elifozmen33 Busratm anamurdayim devlette yapılmıyor ya mersin de yada alanya da yapilir dedi devlet hastanesinde yapiliyor mu
Demetsener Özel bir sürü test istiyo ben devlete gittim sadece 2 li tarama testi istediler sonra kendime ayrı doktor edindim oda 2li test sonucun iyi diğerlerine gerek yok dedi sadece ayrıntılı ultrason istiyorum dedi bi tek onun için özele gittim okadar başka test yapılmadı
_Mother_ Demetsener özel hastaneye gidiyorum ilk günden beri ama doktorum 1 tane bile test istemedi sadece ilk gebeliğimi öğrenmek için aile hekimine gitmiştim orda yapılan genel testlerim var bende neden test istenmiyor diye sorguluyorum 16 haftalığım 1 tane testim yok 😂😂
Elifozmen33 Demetsener benim bu 3. Gidisimde 3 u de farkli yerlerde oldugum icin farkli doktordu ama kendi hep gittigim doktor bunlarinda istedi ama tanidigim kimseden istememisler acaba para icin mi yapıyor diye düşünüyorum
Kubrayy Elifozmen33 genelde istenir .toksoplazma rubella testleri bi takım kan değerleri tsh hormon testleri..yani bunların hepside çok önemli sağlık ocağında bile yaptırabilirsiniz özelde yaptırmak şart değil ama mutlaka yaptırın..
elifsrbs Elifozmen33 kesinlikle yaptırma para tuzağı ilk hamileliğimde bende yaptırdım bilinçsizce sonra başka doktora gittim doktor testlere baktı şaşırdı bu kadar test niye diye ilk gebelikte bilgisizliğinden faydalanıyorlar maalesef 😬😤
Elifozmen33 elifsrbs bende oyle düşünüyorum ben gittigim bir doktor eksik testin var idrar felan dedi devlette gittiydim birseyler daha soyledi yaptirirz dedi ama bu ozeldeki para yedirmeye calisiyorbhastaneye sanirim
tugce67-67 Elifozmen33 canım bende özele gidiyorum yaklaşık 1500 tl falan istemişlerdi.devlet hastanesinde bedava yaptırdım doktoruma götürdüm sonuçları ,halada her test istediğinde devlette yaptırıyorum özelin test ücreti aşırı fazla
Elifozmen33 tugce67-67 abo+ rh tayini - toxopzlazma lg m ve g - Hbs ag - rubella lg m ve g bunlari istedi bunlar devlette yapiliyor mu
Ebru-isil Torch testi falan istemiştir heralde onu da yaptır canım enfeksiyonların testi toxoplazma rubella falan onlara bakılıyor ben devlette tanıdık doktor vardı ona baktırıp kendi doktoruma göstermiştim.
Zlhb Elifozmen33 devleti bilemiyorum belki genel testleri yapıp bırakıyorlardır ama toksoplazma tarzı testlerın yapılması lazım ben ilk ankarada gazi üniversitesinin profesörünün muayenehanesine gittim tahlilleri gazide ücretsiz yaptırabileceğimi söyledi o kadar çok test istedi ki kendi doktorum özel laboratuvarda bile o kadar test istemedi para tuzağı olacağını sanmıyorum 🤷🏻♀️
Elifozmen33 Zlhb ya bilemedim iste cevremdekileri hamileleden istememisler acaba benden niye istediler diye korktum acikcasi
zeyzey95 Elifozmen33 ben devlete gidiyorum en son 6+5 de gittim hiç test falanda yaptırmadım. 2 hafta sonra gel sonra ayda bir gelirsin dedi ne zaman test yapılır bilmiyorum
Elifozmen33 zeyzey95 anladim cnm bende devlette gittim 6 +5 ken eksik testin var dedi ama bunlari istemediler
Demetsener _Mother_ valla ben özele gitmiştim görünmeye adam bana bissürü test saydı fiyatları 350 600 2li taramaya da 3500 istemişti kesin sonuc veriyo diye bdahada gitmedim özel egemed hastanesine gidiyorum Doktor edindim memnunum da :))
Elifozmen33 _Mother_ anlam veremedim bende ilk saglik ocaginda yapilan tahlilleri verdim baskad a istedi
Mrvakb Ben ozele gıttım doktorum ıstedı devlette yaptırabılırsın dedı, 1 hafta sonra devlete gittim muayeneye ben hıc bısey demeden kendısıı ozelde istenen tahlıllerı ıstedi yani hem özelde ki hem devletteki doktorum istedi kı bence yaptırmakta fayda var
Pnrr06 Elifozmen33 benden 19 tane test istediler canım hepatit,enfeksiyon,troid,hormon,elisa vs vs çoğunluğunu sağlık ocağında yaptırdım
_Mother_ Demetsener doğrudur doktor dan doktora değişiyor çoğu gereksiz testler isteyebilir bazıları da hastane para kanasın diye ama benim doktorum öyle değil çok şükür inşallah sağlıkla alırız kucağımıza
Tugce066 Elifozmen33 bendede istemişlerdi devlette yaptırdım aynı testleri degişen birşey yok sonra dogumumu özelde yaptım bence boştan yere vermeye gerek yok
Sedley Elifozmen33 Dediğin testleri ilk defa duyuyorum bende özele gidiyorum başından beri ama hiç öyle test falan istemedi doktorum