Öncelikle hepinizi sevgiyle selamlıyorum..zor günler geçiriyoruz Allah’ım hepimizin yar ve yardımcı olsun ..
çok güzel bir hamilelik süreci yaşadım en son güne kadar gezdim..38+2 de muaneye gittiğimde ve daha önceki muanelerimde doktorım çatımın müsait olduğunu (ben ilk günden beri hep normal doğum istedim .)söyledi ama eğer aniden gelmezse pazartesi yatışını yaprız dedi ve bekleyişimiz devam etti..ama bende hiçbir gelişme yok kızım gelme belirtisi dahi göstermedi..artık 40+2 olmuştuk..doktorumuzun verdiği saatte sabah saat 6 tıda hastendeydim acilden yatışım yapıldı o ana kadar herşey normaldi..odama gittim ama bende hala bi gelişme yok ne bir sancı ne bir ağrı..hemşire hanım geldi serumumu taktı ve en sevmediğim şey ..bekleyiş devam..saat 7 gibi bana suni sancı taktı Yine aman aman bi ağrı sızı ..ve saat 8 de doktorım geldi beni muane odasına aldılar doktor hanım baktı ki hiç açılmam yok(((bekleliyim 12 gibi artık böyle olursa sezeryana alırız dedi ay ben başladım ağlamaya odama geçtim suni sancıyı daha çok vermeye başkladılar..ger geçen saniyede daha fazla ağrım oldu saat 09.40 ebe geldi açılman olmayacak gibi doktor hanıma söylememi istermisiniz diye sordu bende şüphesiz evet dedim çünkü tahammül sabrım artık kalmadı gibi ..doktorım sezeryana alalım dedi hüngür hüngür ağlıyorum normal doğum yapamadım diye :) beni hemen ameliyathaneye aldılar hazırladılar anestezi doktoru geldi iğnemi yaptılar anında uyuştu belden aşşağası:) bir yandan da ebeler batikon felan sürüyorlar bana .. o arada bişeyler hissediyorum ne yapıyosunuz doktor hanım ne zaman gelicek dedim birazdan gelicek dedilerr ve midem bulamıyor benim iyi hissetmiyorum doktorumu soruyorum kimse bişe demiyo fotoğtafcım yanımdan gitti birez uzağımda.. ebeye ne yapuyosnız diye soramadan minik mucizemin sesni duydum 26.08.2019 saat 10.15 beni kandırdınız diyorum:)) ve ilk karşılaşma şaşkınlık deli gibi sevinç bir arada bembeyaz pempe yanaklı kızım bana bakıyor dünyanın en güzel duygusuymuş ne kadar şükretsem az.. Allahım isteyen herkezenasip etsin şükürler olsun çok güzel hamilelik geçirdim son ana kadarda gezdim..şimdi 7 aylık olduk bi z büyüdük anne mama meme idiyen hınk demiş kocamı yeniden doğurmuş birisi var hayatımda ..şükürler olsun öyküm büyüyor teyzeleri