DuyguArslan bitki çayı değilde gün kurusunun kendisini yiyin daha faydalı. Gece yatmadan 3 kayısı suya koyun sabah onu yiyin birde aç karnına sızma zeytin yağı. Kabızlığı hergün yaşıyorsanız, activia tüketin düzenli olarak. Lifli gıdalar tüketin. Sert birşey yemeyin zaten düzene girecektir bağırsaklar. Bende yaşıyorum maalesef hapşıra çevirdi hatta çok zor valla ya