ags nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama bulunduğum yerde bütün özeller pandemi hastanesi oldu doktoruma bugün sordum söylediği biz en azından kimin pozitif olduğunu biliyoruz yanına girerken önlemleri alıyoruz sen sana nasılsın diyen komşunu düşün pozitif belki ama haberin bile Yok şuanda en az tehlikeli yer hastane dedi, benim eğer riskli gebeliğim ve doğumuma az kalmış olmasa ikili test için gitmezdim