Merhaba hanımlar 37+2 haftalık hamileyim eşim askeri personel galiba gelemiycek bebeğimin gelişimi ve kilosu gayet iyii tahmini doğum 20 nisan ama ben beklemek istemiyorum zaten eşimde yanımda yok süsleme fotoğrafçı hepsinide iptal ettim hiç bişeyde hevesim kalmadı artık sadece doğum yapmak istiyorum isteğe bağlı sezeryan yapılıyor mu acaba ya da sezeryan olan anneler durumunuz nasıll normal doğumdan da çok korkuyorum bana bi akıl verir misiniz ney nasıl olacak hiç bi fikrim yok herşeyden çok sıkıldım çokta mutsuzum