Linasuannesi gebe kaldığımı öğrendiğim günden beri yiyorum. Günde 3 bazende 5 tane yiyorum. Şu an 13+4′üm. Denildiği gibi düşüğe sebep olmuyor tabi abartmamak lazım. Doğumu kolaylaştırmak için sanırım daha fazla yemek gerekiyor. Ben birde Meryem Ana eli otunu duydum doğumu kolaylaştırırmış birde onu araştır istersen