seda_gms87 Eğer aktif durumdaysa sorun ama aktif durumda değilse sıkıntı yok demektir geçmişte yaşadığınız kızamıkçık çok ağır grip bile etki ediyormuş bende de çıkmıştı ama pasif durumda olduğu için kesinlikle sorun olmadı.