nursedahatira Haftaya cuma detaylı ultrasonum var Konyada 21.haftaya 2 gün kala. Doktorun kendi kliniğinde muayene olucam. Virüsten dolayı çok tedirginim. Yaptırmalı mı yaptırmamalı mı sizce?
Hasibeee nursedahatira canım yaptırman çok iyi olur bebeğin damarlarına kadar bakılıyor Allah korusun bebekte bi sıkıntı varsa önceden önlem alınabiliyor ama ortam beni de korkutuyor haftaya medicanada benim de kontrolüm var Seydişehir’den gelcem ama çooook kararsızım.
Sedley nursedahatira Bende şuan 20+1 im 23. haftaya randevu almak istiyorum ama korkuyorum özel kliniğe gidicem bende ama kararsız kaldım
nursedahatira Hasibeee bende çok önemli olduğunu biliyorum ama yağmurdan kaçarken doluya tutulmaktan korkuyorum
Aygul01 Sedley detaylıya gidilmeli. Virüsten kaçalım derken Allah korusun daha kotu şeylere yakalanmayalım bence.
GokAnne Bende kliniğe gidiyorum kendi içlerinde önlem almışlar onlarda sadece eşinizle gelin, gelirken maske ve eldiveninizi takın dediler telefonla arayıp girişte dezenfektan sıktılar eldivenin üstüne beklerken ateş ölçümü yapıldı herkese
Aygul01 Sedley aynen öyle İyi düşünelim iyi olsun. Zaten detaylı devlet hastaneleri yapmıyor artık diye biliyorum virüsten dolayı. Klinikler ve ozel hastaneler yapıyor su an sadece. Onlarda simdi herhalde dahada özen gösteriyordur temizliğe. Benim içim rahat. Virüsten kaçayım derken doğumda veya sonrasında DAha kotu şeylerle karşılamak istemiyorum Allah korusun. Zaten su an yaşlılar daha çok riskli gruplarda gebeler degil. Bulassada bebege bulaşmıyormuş. O yüzden korkmayın. Bizde cumartesi gideceğiz insaAllah detaylıya.
elifsrbs nursedahatira detaylı ultrason çok önemli kesinlikle yaptırın derim bende 22. Haftamda yaptıracağım inş. 🙏🏻😀
Pembiskizim nursedahatira bence kesinlikle en önemli şey detaylı ultrason bende korka korka gittim ta bir ay öncesinden Selçuk tıp da randevu almıştım Sibel hanıma Pazartesi günü gittim o kadar güzel geçti ki dudağında yarın varımı kalbi nasıl beyinciği nasıl tüm detaylarıyla gösterdi anlattı iyi ki de gitmişim kesinle gitmelisiniz bebeğiniz için gerekli zaten hastane girişinde tüm önlemler alınıyor maskemi taktım eldivenimi taktım yüzüme asla dokunmadım ellerimi de öyle her yere değmedim sonra hastaneden çıktım arabaya bindik arabada eldivenlerle çıkardım kolonya döktüm tekrar eldiven giydim arabada çok temiz değil sonuçta sonra eve gelir gelmez banyoya koştum tüm kıyafetlerimi eşarbımdan montuma kadar makinaya attım kendimde duş aldık 😂 bence gitmelisiniz biraz uzun oldu kusura bakmayın 🌸