Glten_demr5 Arkadaşla 12+6 günlük gebeyim kabız problemim var bunun için ne yapabilirim öneriniz var mı acaba?
dilekgi123 Glten_demr5 her gun aciliyo bu konu bende var doktorum bana yesil elma ye kayisi kompostosu yap ic dedi ben zeytinyag da aldim sulu yemeklerin icine birer kasik atip yicem insallah ise yarar
ags Glten_demr5 komposto ve kuru kayısı çok iyi bir seçenek. Biraz da bol su tüketimi öneriyorlar. Tek başına su tüketmek bende işe yaramadı. Komposto yaptım bakalım🤷🏻♀️
Esrraa Bende de vardi o sorun doktoruma söylemiştim bana Oralac şurup verdi onun sayesinde çıkabildim tuvalete eger evde kayısı varsa kayısı da çok iyi geliyor ılık su ile tüket hoşaf da yapabilirsin başka bir şey gelmiyor aklıma