Tnskmn Ponciginannesi_ 29. Haftamdayım şuan çok şükür bi sıkıntım yok ama çatlamak kacinilmazidr bence
Minikfasulyem_26 Ponciginannesi_ kiz 28 haftada iyi bence bn 16 haftalik olcak catlaklarm var karnimda sanirim ic karnim dar erken catladim ben
Tstnptt Ponciginannesi_ erken mi bacım ben 15 de fln başlafmm şuan 17 kalçalarım beyaz beyaz çatlak dolu
MerveSimsek_ Insandan insana değişiyor canim. Kimisi 20 haftalikken catamaya başlıyor kimisi sonlara.dogru kimisi de hic. Vücut tipine bagli
Pelsin Kvlkgzmerhn bence o zamandan sürsen daha iyi benim kaşınmaya başladı 20 haftalık sürdüm ve çatladı alt tarafı
Tutku0614 Ponciginannesi_ bize yavrularımızın en güzel hediyesi vücüdumuza bıraktıkları dövmeleri öyle düşün
Kvlkgzmerhn Ponciginannesi_ evet kuzum smdi 25 haftalik düşün yani karnımı dogurana kdr ne olur doktor annende var miymiş sor demişti genetik dedi bana 🤷♀️
Ozlemooo Benim 37. Hafta bugün hep saf zeytinyağ sürdüm arada bebe yağ bende çatlamadım ama etrafta son güne kdr catlamayıp son anda olanlar varmış birde tabiki yapı meselesi die düsünüyorum🙃
Ponciginannesi_ Ozlemooo ya bazılarında aşırı oluyor böyle sanki kesik gibi. Ondan korkuyorum biraz ama tabiki hayırlısı o ayrı mesele 😒
Ozlemooo Minikfasulyem_26 vüct ile ilgili demekki lierac bende ilk 5. Ayda başladım o sanki jel olduğu için geriyordu karnımı sevmedim en iyisi yağlar ham kakao yağ aldım sabun gibi gezdiriyorum karnımda oda çok güzel nemlendirio bilin aktardan 10₺ aldım ham kakao deyince veriyor el ısısı ve göbekte gezdirince hemen eriyordu
Hatice_01 35 haftalık olduk.cok şükür hic bir yerimde olmadi ama karnimda hiç yok şu aralar ufak tefek sadece bacak kismimda çıktı o kadar bende şaşkınım 😊😜
Ozlemooo Ponciginannesi_ benim bi arkadaşım harita gibi allah esirgesin ten ile mi alakalı nedir bilemedim
MerveLiva Tstnptt ayy benim ne olduysa 25ten 28.haftaya kadar kalçamda oldu ama mor pembe renkli 🙈çok çirkin görünüyor eskiden cok zayıftım ondan mı acaba beyazlar mı
_Mother_ Ozlemooo vücutla alakalı bir şeymiş Doktoruma sordum çatlamayı önlemek için ne yapabilirim diye bana şey dedi vücudun yatkınsa önüne geçemezsin kimi insanda oluyor kiminde 1 çizik bile olmuyor dedi bu senin elinde değil