eminee0707 Şekerim olduğu için 37. Haftada sezeryanla alicam annede rahat etsin bebekte dedi sizce erken değil mi 37 hafta çünkü birsuru insan 37de doğum yaptım kuvezde bebeğim diye yazmış kafam karıştı 🥴
mervik21 eminee0707 doktorun öyle uygun görmüş güvenmiyorsan bi kaç doktora daha görün için rahat etsin en azindan
Ozgeesin eminee0707 37 haftada cocuk kuveze girmez ki giren bebeğin ya kilosu azdır yada solunum sorunu vardır canım doktorun alabiliriz dediği bir bebek kuveze girmez bence
sukranaslier eminee0707 normal haftası bende 37. Haftamdayım keşke bize sürpriz yapıp gelse çünkü gün geçtikce virüs daha çok yayılıyor bir an önce doğurup eve gelmek istiyorum
Ladybird06 Canım 40 haftalık doğup küvöze giren de var 35’te doğup girmeyen de. Çok erken değil ama yinede bir doktorun daha fikrini al istersen. Gerçi bu süreçte hastaneye sık gitmek de riskli. kilosu nasıl bebeğin? eminee0707