Merhaba arkadaşlar buraya doğum yaptım hikayesi yazmak bana hayal geliyordu nedense sanki hiç doğuramicam içimde kalıcaktır gibi. Çok şükür bugün bebeğimi aldım kucağıma allahım herkese nasip etsin benim hikayem biraz zorlu geçti maalesef baştan söyleyeyim ben ağrıya hiç dayanamayan bi insanım oyuzden bunlar beni çok zorlamış olabilir sizin bellide hiç böyle olmicak. Dün gece 12 gibi bembeyaz bi alıntım geldi ama peçetelik dolduracak tartmicak derecede akıntıdır ya diyip geçtim yattım sonra 6buçuk gibi kalktım aynı akıntı daha fazlası ama dopdolu bembeyaz bi anda yere fışkırdı ama su şeklinde değil dopdolu bi beyaz akıntı her dedim heralde su yada nişan ne bilişim kalktık geldik hastaneye açıklığıma bakıldı 1cm evet gelen suymuş geldiğim gibi burada boşaldı birden zaten bu şekilde bekledim 4 saat falan açılmam 3cm di ve suyu boşaldığı için suni sancı verildi doğurmam için artık 2 saat dayandım ama arkadaşlar olmadı pes ettim beni sezeryana alın dedim bu benim için tarif edilemeyen bi ağrıydı ve ağar topar sezeryana aldılar çünkü çatı muayenesini bile zor yaptırıyordum sonra bebeğim 5 dakika içinde çıktı spinal sezeryan ile dikişlerim atıldı çok şükür iyiyiz fakat dikiş ağrım ne yazikli var ama dediğim gibi ben çok dayanıksızım sizde böyle olmayabilir tekrar kusuraba bakmayın uzun oldu alşah hepinize hayırlı doğum nasip etsin