Sonayy38 Ecem1902 şubatta indirimden almıştık 700 küsürdü 550 ye heynerden aldık hepsiburada üzerinden almıştık
zeyzey95 Ervaackln bence çok güzel ama bu iki yaşa kadar kullanılmaz yani bebek sığar ama ayağa kalkıp çıkmaya falan çalışır 1 yaşında falan kalkmaya başlıyorlar zaten
Ervaackln zeyzey95 aynen bende o yüzden almadım zaten bana böyle sürekli hareket edem kullanışlı birşey lazımdı😊
Gokcenurylmm Oglunubeklyenanne park yatak almalısn bence ben kızıma 3 yaşına kadar kullandım çok memnun kaldım katlayıp koyduk kenara şimdi kardeşi kullanacak diğer beşikler bi süre sonra koyacak yer sıkıntı oluyor
Semiha89 Ervaackln merhaba gittigidiyordan mı aldınız? Bende aynısından aldım kalitesi güzel değil mi pahalı ama kalitesi diğer park beşiklere göre güzel benim bugun geldi beşiğim aynı renk.
Ervaackln Semiha89 yok ben internete çok güvenemediğim için mağazadan bakıp aldım. Kalitesi gerçekten çok güzel. Diğer park beşikler hep paraşüt kumaştı bu yeni üretimmiş. Çok beğendim bakalım kullanmak henüz nasip olmadı😊