Semiha00 Kizlar 14 gun sonra sezeryan olucam ilk bu ve yanimda hasta bezi koymalimiyim ve kactane ben depent kulot bez almistim ama kullandirtmiolarmis
Umrnkrhn Semiha00 hasta bezi almamıştım ama doğumdan sonra hastane vermişti onu kullandım. Depend paketiyle yanıma almıştım çok rahat ettim.
Merveeex Kesinlikle haata bezi al yanına depenti ben ameliyattan cıktım direk hemsire hasta bezi istedi bezlediler hemen. Ve cok cok işime yaradı
Semiha00 Merveeex yani ameliyata girerken hastabezi ni yanima almam gerekiyr oylemi peki kac tane hastabezi almaliyim
Merveeex Eylul_ valla öyle birşey demediler ama cıkar cıkmaz hemsire hasta bezi aldınız mı hasta bezi kullanman lazım dedi
Shnayse Valla bende depend almıştım ama sezaryen dikiş olduğundan acıtıyor ben kullanamadım hiç yatağa serilen hasta bezi istiyor hemşireler zaten 😊
Degisken 5 tane koydum 1 gece kaldığım için yetti. Sez.Dikişime gelmedi canımı acıtmadı. Üstelik çok rahat birşey kanaman taşçak derdi yokkilot gibi çıkar at mis gibi. ben şok marketten aldım. Kesinlikle kullanılmalı.
Semiha00 Esraaydn21 weriyorlarmi bilmiyorum dewlet hastanesi ama versede 1 tane verir o da yeterli olmaz diye düşünüyorum