Ben lierac kremini almıştım karnım hiç çatlamadığı için arada kullanıyordum erindiğimden.32.haftama girdim ve birgünde alt tarafım çatur çutur çatladı çok üzüldüm.arkadaşım geçen hafta doğum yaptı ve sadece küçük bir çizik şeklinde çatlağı var.Oda lieracı kullanıyordu ve bol bol su içiyordu.Suyun ve kremlerin etkisi illaki var ama bunun en çok yapı ile ilgisi var eğer iç karnın küçükse karnın büyüyünce çatlaması hiç birşekilde önlenmiyor ve aniden çatlıyor kuzenim çok dikkat etmesine rağmen son hafta çatlamış hep ben önceleri çok dert etsemde artık kabullendim bu çatlakları yeterki bebeğim sağlıklı olsun elden gelen bişey yok😟